Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~imcat | użytkownik

imię i nazwiskoyouknowme? adresknurów/gliwice zarejestrowany27.05.2008 @21:40:12 ostatnio na stronie22.01.2013 @09:59:05



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty8 komentarze221 posty na forum14

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~agatkja    07.10.2009 @23:48:47
w Gliwicach..odradzam..nie skończyłam bo nie mam czasu na dyplom od paru lat:p
,rzecz ciekawa
ale nie jestem na tak.
dzięki za mile słowa.foty tylko z uwielbienia czasami się robią
_______
http://www.playstop.pl/blog
* do poczytaj sobie poczytaj


~agatkja    07.10.2009 @21:37:24
ja nie mam nic z fotografia wspólnego
_______
http://www.playstop.pl/blog
* do poczytaj sobie poczytaj


~agatkja    07.10.2009 @20:26:05

była studentka architektury bez dyplomu nadal :p
_______
http://www.playstop.pl/blog
* do poczytaj sobie poczytaj


~liskula    07.10.2009 @19:17:45
małpa chyba czeka az sie skoncze opierdalac i wtedy wyjdzie haha
_______
elo!
~agatkja    07.10.2009 @18:48:47
true true
_______
http://www.playstop.pl/blog
* do poczytaj sobie poczytaj


~chudzy    07.10.2009 @18:20:56
motyw jak z filmu ''28 dni później"... kolor, czcionka...
~agatkja    07.10.2009 @17:57:53

samouki są najlepsze http://www.digart.pl/zoom/4432947/PLAKAT_BY_PLAYSTOP.html
nie no żart, ale uważam ze samemu można tez całkiem nieźle się wyedukować
_______
http://www.playstop.pl/blog
* do poczytaj sobie poczytaj


~agatkja    07.10.2009 @17:40:20
a no to każdy...
jakby tak poziom wiedzy był 100% to ludzie by latać potrafili
_______
http://www.playstop.pl/blog
* do poczytaj sobie poczytaj


~agatkja    07.10.2009 @17:32:47
no ale nauczyciel przynajmniej prezentuje poziom
_______
http://www.playstop.pl/blog
* do poczytaj sobie poczytaj


~agatkja    07.10.2009 @16:39:01
co edukujesz?
_______
http://www.playstop.pl/blog
* do poczytaj sobie poczytaj


~agatkja    07.10.2009 @10:47:50

proszę bardzo
i nawzajem, sąsiad z Gliwic?
_______
http://www.playstop.pl/blog
* do poczytaj sobie poczytaj


~Fantomachine    06.10.2009 @00:25:04
dziekowka,
co tam u Ciebie słychac?
~vielcerealny    24.09.2009 @08:39:01
fajny post o rapie
_______
http://www.playstop.pl/blog CIEKAWY BLOG
~Hype    31.08.2009 @03:16:24
no a mi sie nie chce zabardzo mimo, ze zobaczylbym MOP

anteeeeeeeeeeeeeeeeee up
_______
VARTICAL | FEWGRAMZ
~Hype    30.08.2009 @20:38:48
ty ale to jest w łodzi
_______
VARTICAL | FEWGRAMZ
~o5am    11.08.2009 @11:05:46
( : przybija pięć
~Hype    17.07.2009 @18:15:00
TO JEST TO DZIECIAKU!
dobry kolor ten fiolet moze kupie sobie rurki i pokombinuje z prostownicą hahah :D
_______
VARTICAL | FEWGRAMZ
~Hype    17.07.2009 @16:04:46
a nie wiem wymyśl coś
tak czy inaczej kupie
pozdrówki śle hype czlowiek hemp armii
_______
VARTICAL | FEWGRAMZ
~Hype    17.07.2009 @15:18:31
w przyszlym tygodniu przeleją mi sos to pewnie kupie bo kozackie
planujesz jakies inne kolory? bo ta zolta ladna bardzo
_______
VARTICAL | FEWGRAMZ
~Hype    17.07.2009 @14:54:37
masz juz te t-shirty LCN?
_______
VARTICAL | FEWGRAMZ
~Hype    19.06.2009 @22:44:55
no daj albo powiedz co tam szykujesz wiesz, ze nie kradne pomysłów ;d
_______
VARTICAL | FEWGRAMZ
+lysyszyn    18.06.2009 @23:16:44
senks for łoczin
Peace!
_______
PORTFOLIO: http://www.filip.lysyszyn.pl
Your Experience Designer
~Hype    18.06.2009 @14:16:21
roboty duzo tylko wszystko idzie na po wakacjach w sumie troche mnie irytuje to bo ludzie myślą, ze juz nie robie projektów po po po!

ty a jak ta strona z t-shirtami?
_______
VARTICAL | FEWGRAMZ
~liskula    04.06.2009 @16:41:06
no to zajebiscie
_______
elo!
~liskula    04.06.2009 @14:02:07
i jak, odpowiedzial eno? :D
_______
elo!
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt